Hur kan vi hjälpa dig?
Var är mitt paket?
Kontakta oss härHar du ett klagomål?
Starta ditt klagomål härBehöver du returnera en vara?
Skapa din retur härFrågor om ett specifikt smycke
Kontakta oss härVanliga frågor
Varför har jag ännu inte fått en orderbekräftelse?
Du får en orderbekräftelse via e-post kort efter att du lagt din beställning. Kom ihåg att den också kan hamna i din skräppost.
Om du inte har fått bekräftelsen inom 10 minuter och den inte finns i din skräppost, kan det bero på att du angav fel e-postadress. Vi kan hjälpa dig att reda ut det. Vänligen kontakta vår kundtjänst här
Kan jag reklamera om min vara är köpt från en annan återförsäljare?
Alla produkter från ENAMEL Copenhagen, köpta hos en av våra återförsäljare, täcks av en 2-årig garanti. Om du har ett klagomål på en vara köpt via en återförsäljare, ska du vända dig till återförsäljaren. De hjälper dig vidare och hittar en bra lösning ❤️
Om återförsäljaren inte längre finns, är du välkommen att kontakta vårt kundserviceteam via e-post här
Vid ett klagomål måste du kunna visa upp ett köpbevis.
Vad ska jag göra om något i min beställning är skadat?
Om du märker att ditt paket är skadat vid leverans, ta ett foto av det innan du öppnar det. Om din vara också är skadad, ska du skapa ett klagomål här.
Vi hjälper dig vidare med en lösning ❤️
Kom ihåg att spara den skadade förpackningen i upp till 2 månader efter din kontakt med oss.
Vad ska jag göra om något saknas i min beställning?
Om något saknas i din beställning kan det bero på att en vara varit slutsåld. Det beklagar vi ❤️ I så fall informerar vi alltid via e-post innan resten av beställningen skickas. Om du inte hittar detta mejl kan det ha hamnat i din skräppost. Du kan även se på din faktura/kvitto vilka varor vi skickat till dig.
Det händer väldigt sällan, men det kan också ha blivit ett packfel. Det löser vi självklart ❤️
Kontakta oss via kundtjänst här